Traversarea Carpatilor din Romania in alergare, cu schiuri de tura si role schi fond…adica HPO Human Power Only

Ziua a treia

Dupa o noapte nu prea usoara in jurul orei 12 Lucian a decis sa faca bivuac sub Arpasel, continuind dimineata pana la Balea! Startul in cea de-a treia zi a fost in jurul orei 10 iar acum el mai are de parcurs doar cativa kilometrii pana la Caineni unde il asteapta Bogdan.

Comments on: "Ziua a treia" (9)

  1. Felicitari Luci si tinem pumnii sa ajungi cu bine la final.
    Sper ca ziua a 3a a mers bine si speram sa tina vremea cu tine.

  2. Chiurlea Serban said:

    Spor si vreme buna! Este impresionant efortul! Ma gandesc mereu la tine si ma rog sa-ti fie bine!

    • Buna Serban, am sa raspund eu(Andreea) in locul lui daca imi permiti! Daca este cineva care sa inteleaga mai bine ceea ce face Lucian, apoi tu esti
      acela…ma bucur ca te gandesti la el si eu am sa-i transmit urarile tale!Numai bine si tie!

  3. Este ambitios si puternic, are un ajutor de nadejde, deci trebuie sa termine cursa, mai stie si ca multi credem in el. Il ajuta si Dumnezeu, sa vezi cum le da clasa la unii care vorbesc din invidie.

  4. Bravo Luci, sper sa ai parte de o vreme buna si sa ajungi cu bine in Herculane la o cloaca.

  5. Am vazut urmele de schiuri in traversare pe sub Arpasel-Vartopel, in caldearea Fundul Caprei sambata dimineata cand am fost si noi in zona. Tinem pumnii in continuare pt Luci!

Lasă un răspuns

