Traversarea Carpatilor din Romania in alergare, cu schiuri de tura si role schi fond…adica HPO Human Power Only

Primul marathon

DSC00019  Plecam hotarati sa alergam….Ana, prietenii, Dragos cameramanul..raman cu mainile suspendate intr-un glas de „Drum bun”! Fritz-cainele fratelui meu Dani nu se dezlipeste de noi, in zadar il gonim…va fi o zi grea, chiar si pentru el! Urmam nordul, vrem sa ajungem la Cugir, sa trecem Muresul…apoi zicem noi, mai departe….Drumuri si drumulete, urcus pana la varful lui Patru 2130. Zapada din plin, picioarele intra pana mai sus de genunchi, ploua in continuu si bate un vant aspru! E cam trist, vizibilitate slaba, frig si umezeala, personal ma cam strange tricoul….Lucian inainteaza calm, iar eu incerc sa tin pasul! Viteza de inaintare e incredibil..de mica si mai pierdem si timp cu o tura de penalizare in incercarea de a gasi o varianta off-snow! Una peste alta, ligamentele sunt intinse la maxim si parca incep sa muste! Ca bonus la final un drum forestier de 19 km, dupa care eu „tusti” in masina de asistenta! Lucian alearga si alti ultimi 15km de asfalt pana la drumul national – trecem apele Muresului….pe pod. Total 50 km zicem noi, ca gps-ul a murit intre timp de frig! De la Cugir vom pleca la Ampoita cu masina pentru a vizita o familie draga noua, care ne va gazdui cu toata inima….urmand ca a doua zi sa revenim la Mures pentru start!

Comments on: "Primul marathon" (2)

  1. Imi inchipui – doar – ce nervi de otel tre’ sa aveti ca sa inaintati in conditiile alea si cata vointa sa aibe Lucian sa faca acest tur. Personal va invidiez si apreciez pentru asta.
    Va doresc drum bun si vreme tot mai faina (cum am avut noi parte la UTF) ca sa fie distractia maxima, ca de reusit sunt convins ca Luci termina turul in orice conditii.
    Toate cele bune,
    Ionut

    • Am sa-i transmit lui Lucian ceea ce ai scris, pentru ca la un moment dat cand mie imi era cam greu i-am pus o intrebare similara!
      Cu timpul (si cu varsta) nervii cei tari de otel se transforma intr-un nivel inalt de acceptare-acesta a fost raspunsul pe care l-a dat Lucian, atunci cand l-am intrebat cum crede el ca va rezista psihic la aceasta provocare! Asadar …si eu cred ca va termina turul in orice conditii cu conditia de a nu se accidenta grav!

Lasă un răspuns

