Traversarea Carpatilor din Romania in alergare, cu schiuri de tura si role schi fond…adica HPO Human Power Only

Ziua 26

DSCN8316Sa fie penultima zi?  E aproape infaptuit, insa inca nu ne bucuram….cercul se va inchide in curand….trebuie rabdare si credinta, mai lipsesc doua verigi…..sau una si jumatate?

Azi noapte pe la 11 Lucian m-a sunat sa-mi spuna – ” te rog scrie pe blog ca la Barcaciu am fost asteptat cu bratele deschise, te rog sa scri despre familia Petre ca sunt oameni deosebit de primitori, mi-au dat sa mananc si fara sa ma lase sa platesc macar, s-au bucurat foarte mult sa ma intampine…au facut bulz special pentru mine si mi-a facut mare placere sa ii intalnesc si sa vorbesc cu ei! Sunt un exemplu de adevarati cabanieri”  De asemenea Ovi mi-a facut surpriza vazandu-l cu bicicleta la finalul coborarii! Am mers pe role si el pe bita dupa forestier pana in apropiere de Talmaciu…maine o voi lua incet pe valea Sadului!”

Comments on: "Ziua 26" (2)

  1. Se pare ca pe la o virsta incolo,ochii barbatilor cedeaza mai repede.Asa ca,dupa ce v-am insotit prin toate articolele pina aici,cu lacrimi in ochi,vreau sa va spun doar atit: Sa va ajute Dumnezeu sa continuati ceea ce faceti!
    E frumos si merita.
    De la Cluj,Doamne ajuta!

    Alexandru.

Lasă un răspuns

