Traversarea Carpatilor din Romania in alergare, cu schiuri de tura si role schi fond…adica HPO Human Power Only

DSCN8324In incheiere eu nu am sa scriu nimic, am sa las pe altcineva care a descris mult mai frumos totul

http://buceginatura2000.wordpress.com/2013/05/09/9-mai-lucian-clinciu-legenda-muntilor-romaniei/

Sa ne vedem cu bine la EcoMarathon! Doamne Ajuta!

Comments on: "9 Mai ultima zi – ziua 27" (7)

  1. Ramona said:

    Este minunata realizare lui Luci si toate invatamintele care ne sunt transmise prin ceea ce faceti. Iar tu Andreea, felul in care transpui aceste trairi in cuvine face sa para ca totul este usor,o poveste care te face sa adormi cu un zambet larg, te face sa visezi frumos, pe mine ma aduce la fata locului. Chiar daca efortul fizic este superior omului de rand, acesta paleste in comparatie cu minunatele locuri, oameni si trairi care dau energie fiecarui moment si km parcurs de acum inainte de alargator.
    Multe felicitari si sa ne vedem cu bine!

  2. Tot respectul meu! Este fenomenal ceea ce ai facut si o spun in cunostinta de cauza, si eu am facut ceva asemanator, dar nu asa de dificil.
    Am citit articolul de pe Bucegi Natura 2000, dar as vrea sa stiu de la tine, cum poti sa justifici vreodata cuiva, de ce ai facut asta; mi se pare cea mai grea intrebare pe care o poti primi dupa o asemenea aventura.
    Felicitari si mai astept sa vad ce alte lucruri mai ai de gand sa faci!
    Andrei Tiberiu

  3. Hadrian said:

    Nu il cunosc pe Lucian decat din povesti. Dar nu trebuie sa il cunosti personal, pentru a aprecia la adevarata ei valoare aceasta frumoasa poveste adevarata. De asemenea, nu cunosc „cronicarul“ care ne-a tinut la curent in toate aceste saptamani. Dar nu trebuie sa cunosti scriitorul, pentru a aprecia slovele. Au fost atatea si atatea relatari atat de inspirate, atat de frumos spuse, care au facut ca bijuteria aceasta de aventura sa sclipeasca si mai tare. Mi-a placut sa urmaresc povestile de la Trans Romania Run, mi-a placut sa citesc istorioarele de la Transcarpathianrun. Imi plac povestile si ma inclin in fata povestitorilor, dar mai cu seama in fata eroilor care alearga in povestile zilelor noastre.
    Ma mai intreaba unul si altul de ce alerg. De acum ii voi trimite sa citeasca aici si vor deslusi singuri raspunsul.
    Multumim lui Lucian pentru bucuria pe care ne-a facut-o. Si pentru a ramane in decorul de la Sarmizegetusa, nu imi ramane decat sa spun: Ave Lucian! Finis coronat opus!

  4. Stan Turcu said:

    Felicitari din toata inima, Lucian! Felicitari si celor care te-au ajutat in orice fel in acest proiect maret! Sanatate!

  5. Nu gasesc cuvinte potrivite pentru o realizare atat de fantastica ! Ma intreb cum incape intr-un om obisnuit un atlet atat de neobisnuit ! Te imbratisam Lucian, cu aceeasi caldura ca pe vf.Serbota, in tura ta Predeal-Herculane.

  6. Stefan Savu said:

    Felicitari Lucian!
    Este o realizare remarcabila si o performanta deosebita!

  7. Felicitirari Lucian !

Lasă un răspuns

